Wykorzystanie HB HTA jako narzędzia wsparcia oceny i wdrażania technologii powstających na uczelni
HB HTA Hospital-Based Health Technology Assessment – szpitalna ocena technologii medycznych. Jest to analiza nowych…
Jak zarabiać na badaniach naukowych?
Badania naukowe i innowacje są kołem zamachowym postępu. Niestety, jest tu jednak pewien haczyk –…
Marketing strategiczny w medycynie
Marketing w sektorze medycznym różni się od działań w tradycyjnych branżach. Tutaj na pierwszym miejscu…
Patent na wynalazek – 3 najczęstsze przyczyny niepowodzeń
Wynalazki powstające w Gdańskim Uniwersytecie Medycznym mają ogromny potencjał praktyczny – mogą przekształcać się w…
Proces powoływania spółki spin-off na uczelni – krok po kroku
Identyfikacja i ocena technologii Naukowcy lub zespoły badawcze zgłaszają innowacyjną technologię lub wyniki badań do…
Product-Market Fit w medycynie: jak projektować innowacje, które rzeczywiście są komuś potrzebne.
W branży medycznej sama innowacja nie wystarczy. Nawet najbardziej zaawansowana i nowatorska technologia może okazać…
II konkurs NUTRITECH – dofinansowanie dla innowacji w żywieniu dla konsorcjów naukowo-biznesowych
Narodowe Centrum Badań i Rozwoju ogłosiło II konkurs w ramach rządowego programu NUTRITECH: „Żywienie w…
Zasady rozliczania zysków z komercjalizacji w GUMed.
Podział zysków z komercjalizacji wynikający z „Regulaminu zarządzania prawami autorskimi i prawami pokrewnymi oraz prawami…
Fundusze venture buildingowe
Fundusze venture buildingowe (VB) to stosunkowo nowy, ale coraz bardziej popularny model wspierania innowacyjnych przedsięwzięć….