Product-Market Fit w medycynie: jak projektować innowacje, które rzeczywiście są komuś potrzebne.
W branży medycznej sama innowacja nie wystarczy. Nawet najbardziej zaawansowana i nowatorska technologia może okazać…
II konkurs NUTRITECH – dofinansowanie dla innowacji w żywieniu dla konsorcjów naukowo-biznesowych
Narodowe Centrum Badań i Rozwoju ogłosiło II konkurs w ramach rządowego programu NUTRITECH: „Żywienie w…
Zasady rozliczania zysków z komercjalizacji w GUMed.
Podział zysków z komercjalizacji wynikający z „Regulaminu zarządzania prawami autorskimi i prawami pokrewnymi oraz prawami…
Fundusze venture buildingowe
Fundusze venture buildingowe (VB) to stosunkowo nowy, ale coraz bardziej popularny model wspierania innowacyjnych przedsięwzięć….
Uniwersalny pomiar komercjalizacji na uczelni
Istnieje kilka sposobów przedstawiania procesu komercjalizacji, zwłaszcza w kontekście oceny efektywności działań prowadzonych przez Centra…
Współpraca z przemysłem medycznym – niezbędne kroki jakie podejmuje CTT.
Komercjalizacja innowacji medycznych to proces wymagający nie tylko świetnych pomysłów, ale również współpracy z odpowiednimi…
Brokerzy Innowacji – projektanci mostów między światem nauki a biznesem
Współczesna medycyna dynamicznie się rozwija, jednak wiele obiecujących projektów badawczych nie osiąga etapu komercjalizacji. Według…
Umowa przed rozpoczęciem współpracy badawczo-rozwojowej. Kluczowe aspekty dla firmy i uczelni
Współpraca badawczo-rozwojowa (B+R) pomiędzy firmą a uczelnią otwiera możliwości w zakresie tworzenia innowacji, rozwoju technologicznego…
„Klucz do Bezpieczeństwa i Jakości” – Certyfikacja Wyrobów Medycznych
W dzisiejszym, tak dynamicznie rozwijającym się świecie medycyny, certyfikacja wyrobów medycznych odgrywa kluczową rolę w…