Marketing strategiczny w medycynie

Marketing w sektorze medycznym różni się od działań w tradycyjnych branżach. Tutaj na pierwszym miejscu zawsze stoi pacjent i jego dobro, a działania marketingowe muszą uwzględniać zarówno kwestie etyczne, jak i regulacyjne. Mimo to, narzędzia wypracowane przez klasyczny marketing –…

Czytaj dalej
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

Jaka jest idea naszego bloga?

Poruszać tematy codzienne z pracy brokera technologii – czyli osób realizujących zadania w Centrum Transferu Technologii.

Nasz zespół będzie, w poszczególnych wpisach, przybliżał kwestie związane z innowacjami, potencjałem komercjalizacyjnym, transferem technologii oraz innymi kwestiami, które dotyczą komercyjnego wykorzystania wyników badań naukowych.

Dla kogo jest dedykowany nasz blog?

Blog kierujemy do społeczności akademickiej, tj. Studentów, Doktorantów, Pracowników, Współpracowników oraz do wszystkich osób, które zainteresowane są transferem wyników badań naukowych z uczelni do gospodarki.

Blog jest dla Państwa, dlatego jeżeli są tematy szczególnie interesujące zachęcamy do przesłania ich na adres ctt@gumed.edu.pl, a my sukcesywnie będziemy poruszać zaproponowane przez Państwa zagadnienia.